Pamiętaj:
1. W domu zweryfikuj stan podręczników i przygotuj je do zwrotu:
- usuń foliowe okładki,
- usuń notatki zapisane ołówkiem,
- zwróć uwagę na czystość i estetykę podręczników,
- wyprostuj pogięte kartki, sklej rozdarcia.
2. W przypadku zniszczenia lub zgubienia podręcznika:
- poinformuj wychowawcę lub bibliotekarza o zniszczeniu/zgubieniu podręcznika,
- uczniowie klas 1, 4 i 7 – rodzice/opiekunowie przekazują na wskazane konto bankowe szkoły równowartość podręcznika, potwierdzenie przelewu dostarczają do biblioteki lub sekretariatu szkoły,
- uczniowie klas 2, 3, 5, 6 i 8 – rodzice/opiekunowie są zobowiązani odkupić dany podręcznik i zwrócić go wraz z resztą kompletu.
Sprawdź godziny zwrotów dla poszczególnych oddziałów klasowych (kliknij tutaj)